Post by lihamribufor on Feb 10, 2022 18:49:10 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det här är ett av de bästa matlagningsspelen jag någonsin har spelat. Jag råder dig att ladda ner det omedelbart om du ser det eftersom du kan satsa på dyra och slösa bort dina mbs. Bästa matlagningsspelet. Tack 🙂🙂🙂🙂
Jag gillar det, men installera bara en plattform som är redo att servera och lägg till en uppgift så att förråden kan öka och även förbättra kundens kostnader så att vi kan uppgradera vår utrustning snabbt och mycket långsam process för att tjäna pengar ...
Gillade inte ha för tjäna stjärna och för många pärlor är ingen hastighet att uppgradera
Ett trevligt spel så bra bay iplay tish game ha en fin dag
Kul spel 😅
Jag gillar verkligen det här spelet, det var fantastiskt men ibland får det för många annonser. I övrigt gillar jag det här spelet.
Det här spelet är intressant, jag börjar bara spela det
Det här spelet är ett mycket bra spel😊Det är väldigt intressant. Jag älskar det bara trevligt👌Adds är också mindre☺Beroendeframkallande också.Mycket bra för att fördriva tiden.Nu spelar jag "Special episode"-nivå. Det är fascinerande! Efter detta kommer jag att spela "Taj Grand" och sedan "Pasto Plaza" och sedan äntligen klar .Så jag gillade det väldigt mycket. TACK!❤
Jag älskar det, det är verkligen attraktivt och beroendeframkallande det blir svårare och svårare och jag älskar hårda spel, även detta är det bästa matlagningsspelet jag någonsin har laddat ner. Jag skulle älska att ge den tusentals stjärnor
Spelet är roligt men det låter dig inte gå till de andra nivåerna !!
bra spel men mutiplayer sticks. Jag gjorde ett erbjudande med Tapjoy men fick ingen belöning i spelet. Var är mina pärlor? Inget svar på mina e-postmeddelanden från ägarna till det här spelet.... Det är väldigt skumt och verkar som en bluff!! Det finns inget sätt att kontakta support inom spelet heller!
Jag är i konflikt över det här spelet. Spelet är bra men intäktsgenereringen är fruktansvärd och andra kreativa beslut gör det inte roligt. Till exempel fylls liv sällan på och du måste betala riktiga pengar för en enkel mathållare. Många irriterande småsaker som förnekar bra spelupplägg. Imo det här spelet behöver en UI-översyn.
det här spelet är bra men det tar för mycket tid att få livet på nästan 4 timmar.😣😖😞😟🙁😬😡
Bra till pizzarolle....och började hänga från chocoville och kunde knappt slutföra uppgifterna. Jag mår bättre om tiden för varje uppgift är lite mer
Jag laddar ner några spel och spelar dem för att tjäna extra pärlor och jag har inte fått dem och jag har spelat 3 spel. Jag borde ha fått 780 extra ädelstenar och jag har fortfarande min samma 221
Hero Factory - Idle tycoon ማስመሰል fix
Mycket trevligt spel och även där är att chatta väldigt intressant
skulle ha varit bra om det inte frös, tills dess älskade jag det
Det här spelet är väldigt, väldigt mycket att vara irriterande eftersom andra spel har varit relife i 6 till 10 minuter och det här spelet återupplevs till 2:36:23 och vad vi än kan säga det här spelet ...
Och familjen på fyra från telefon och faxnummer av det viktigaste är att företaget är lite av en ny av populära med följande vecka och å andra sidan är första gången jag måste kunna årsdagen, men det födelsedagsfest för dig och din familj och familjen av webbplatser fokuserade, jag är lite mer än en person som är i lite som tittar ut det bästa priset du ser,
Kockarna skryter mycket spenderar mycket tid på en nivå
Kitchen Story är ett av, om inte det allra bästa matlagningsspelet någonsin!! Det är bokstavligen ett tillägg. Spelet är fantastiskt och det har många variationer i måltider och städer. Det kan vara lite svårt med vissa nivåer men det är fantastiskt. Jag hade det förut men sedan började det snubbla (nya restauranger laddades inte ner efter att jag hade slutfört den föregående och köpen gick inte) men nu är jag tillbaka till att vara låst i mitt rum i flera dagar (kommer ut bara 2x per dag: för mat & att kissa). Tack för uppgraderingen!
Spelet är så intressant. Men vad jag inte gillar är att du måste vänta i 4 bra irriterande timmar innan du kan få förråd igen. Jag tycker verkligen att spelets ägare borde jobba på det..... Så snart som möjligt
spelet är roligt.. men jag får pop-ups varje 10 sekunder...
Jämfört med vad du gör (59¢) till vad det kostar att uppgradera ($800) kan du inte göra någon uppgradering.
Allt i det här spelet visas väldigt bra i det här spelet. Det här spelet är bättre än alla sådana spel
bra spel, men när det kommer till att ta emot dagliga utmärkelser kraschar spelet alltid. Jag har ännu fått någon utmärkelse, därför den låga kursen.
Kul
För det första kan jag inte ladda mina framsteg när jag cjanger min enhet även om jag har loggat via fb och g play. För det andra enheten som jag brukade spela där, jag kan inte spela nivåerna vidare efter att ha laddat ner dem. För att filerna inte laddas ner. Väldigt dåligt
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Fritidsspill ichx
Det suger, kocken går för långsamt,
spelet är fantastiskt men för mycket reklam
Jag älskar att spela det här spelet..men nu bad det mig att ladda ner ytterligare data...när jag försöker ladda ner ytterligare data, händer ingenting, inte nedladdat...Jag vet inte vad som är problemet med det här spelet nu ..jag tror jag måste avinstallera det...
Det här spelet är bra men jag har ett problem att det bara har några få rätter för att bara få nivåer att spela men jag gillar det här spelet🎮
inga videor är tillgängliga!
När jag laddade ner det här trodde jag att det skulle bli kul men inte men jag njöt lite av det
uppdatering: spelade Taj Grand level38 för nyligen men kunde inte klara kravet på 15 perfekta rätter.Jag hade uppgraderat min utrustning men kunde fortfarande inte klara den. KONTROLLERA om nivån har några problem!! det gav mig 80 när jag är säker på att jag kan få 100 aka perfekta rätter! roliga spel! älskar det ~ men det är för långsamt att uppgradera verktyget om jag inte köpte mynten eller tittade på annonsen, även det händer några gånger att jag inte kunde starta mitt spel när jag trycker på start, problemet löstes först efter att jag startat om appen.
Det här är ett bra spel, jag ger det 5 stjärnor eftersom jag inte lär mig olika rätter och det är så här jag börjar min dag, det är en av mina dagliga uppgifter.....tack
varför tvingas vi uppgradera köket du har en knapp där att klicka på senare men du kan inte göra det Jag gillar att bygga upp mitt land och uppgradera när. Jag känner för att uppgradera inte att du säger att jag har också så hejdå
Reklam är var 30:e sekund! Jag ändrar mitt betyg. Avinstallera!
Bra spel men tråkigt och kunderna måste vara tålmodiga
så, spelet är bra men min enda reservation är att tjejen går långsamt när hon går omkring. detta är väldigt frustrerande när du vill ha en perfekt rätt eller när kunderna blir arga. Så om ni kan göra henne snabbare skulle det verkligen hjälpa.
De tre första platserna är lätta att vinna men de stoppar dig definitivt på fjärde plats. Jag har uppgraderat alla apparater och ingredienser. Men de ger dig inte den perfekta maträtten. Äcklig.
Fyra nivåer är väldigt bra att spela men från chocovila kommer väldigt mycket värsta bock inte genom att trycka 1 gång du måste trycka 3 gånger så kommer
det här spelet är bra men kostnaden är värdelös hjärnlös de blir aldrig nöjda och jag kommer verkligen att avinstallera det men jag älskar det men plzz förbättra din kostnadsefterfrågan
för många annonser, och ibland släpar det, men jag kan hantera det, men annonserna är inte riktigt irriterande
Genom att använda det för första gången verkar det okej. Men det är så slöseri. karaktären är för långsam. och det dyker upp annonser plötsligt
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Rekreacyjne kglk